mnkbbgm canım ilk zamanlar süt az oluyor zaten sakın üzülme. Benim bebeğim de 4 günlükken yoğun bakımda yattı sarılıktan ve süt sağıp gönderdim eşimle sürekli. ⅘ saatte İki göğsümden 50 cc çıkmıyordu bile. Hemşireler normal daha damarların açılmamış olabilir demişti ve biz mama da göndermiştik hastaneye. O şekilde çok şükür sonra sütüm arttı tek göğüsten 100 cc sağdığım oldu ama bebeğim büyüdükçe yetişmiyor yine mama ile destekliyorum. Bu arada spinal sezaryen oldum , 4 şubatta doğum yapmıştım.