Kızlar ya yaklaşık 12saat derin dondurucu nün kapagi açık kalmış içindekiler tam erimemis erimiş olan etleri tavukları yemek yaptım ama sebzeler haşlanmış nohut fasulye fln vardı geri dondular bişi olur mu tuketsek yoksa atayım mi.bide dolaba bişi olmuş mudur böyle gürültülü çalışıyor düzelmedi daha