Roböt süpürge almak istiyorum ama ikinci el piyasasinda gördüm ki herkes elden çıkarmaya çalışıyor sanki. Hal böyle olunca acaba gereksiz mi ya da kullanımı mi zor diye merak ettim. Etrafımda hiiç kullanan yok. Kullananlara bir sormak istedim. Kullanışlılığı hakkında bilgi verir misiniz? Özellikle olumsuzlukları kullanım zorlukları, süpürgenin parçalarının temizlenmesi vs gibi. Genelde artılardan bahsedilmiş ben eksilerini merak ediyorum. Bu arada mop özellikli almayı düşünüyorum. Model de belirtirseniz cok sevinirim