Sabahta post açmıştım 37,5tu ateşimiz 38lere çıkıyor en düşük 37,5 oluyor bir türlu düşmek bilmiyor. Devlete götürdük saçma sapan bir doktor koymuşlar iki cümleyi bir araya getirip birşey söyleyemiyor. Tahlil filan istedim gerek yok dedi distendir ama boğazdada kızarma var dedi. Antibiyotik, fitil, şurup ne ararsan vermiş üzerinde ne kadar kullanılacağı bile yazmıyor. Kendi doktorumuza gitmek istiyorum detaylı tetkik için ama farklı ilçede 15-20 dk mesafede sıkıntı oluyor mu bileniniz var mı? Yakın olanı aradım bu arada sıkıntı olmuyor dedi ama sevmediğim bir hastane o nedenle götürmeyecegim.