yusra60 Sarem96 ben sezaryen doğum yaptım evet adet olunca iner diyorlar göbek ya ben bi su içeyim baya çıkıyor
Mavielif Normal doğum yaptım 30 günde kanamam kesildi şimdi 1 ay 18 gün iki günde bir hafif lekelenmem oluyor adetmi acaba yoksa lohusalığın etksimi hala