zeynepela2 Benim oğlumun evimde sadece e tane oyuncağı var, heryere onlarla gideriz. Bence azla yetinmeyi öğrenmeli, ben ona ilerde her istedigini alamazsam üzülürüm oda üzülür. Yani biraz abartılıyor bana göre bu oyuncak işi yok hafıza kitabı, yok dil kitabı, yok hayvan kitabı bazıları gerekli olsada aslında birazda tembel işi. Ben mesela hayvanların resimlerini gazetelerden, eski kitaplardan kestim kücük not kagıtlarına yapıştırdım, yada sayıları eşim normal boyutta internetten çıkardı onları gösteriyorum. Ve bunu ilerde oğlumla yapacağım ki el becerisi ve kendi kendine birşeyleri ögrenmeye yeltensin. Bu benim kendi fikrim açıkcası saygı duyarım, instamomların her dediğini almayın onlara 10 lira olan şey size 100 lira, onlar sadece reklamını yaoar sonra kaldırıp atar.