Herkese iyi geceler. Oğlum 6 aylık oldu ve hastayız babamızdan bulaştı. Doktor ateş olursa calpol onun dışında ilac vermeyelim dedi ama burun akıntısı var bazen tıkanıyor iyi nefes alamadığı için. Balgam olduğunu da düşünüyorum ama emin değilim tecrübesizlik işte. Doğru düzgün uyuyamiyor kıyamıyorum ne yapmalıyım tavsiyesi olan var mı?