Nesse Geçen sene annemlerin kedisi hastaydı hiçbir şey yiyip içmiyordu ölecekti nerdeyse. Oğlumun maması vardı bir deneyelim dedik nasıl koştu geldi iştahla içti anlatamam… Sonra biz gittik evimize giderken de mamayı kedi için bıraktık. Kız kardeşim bana birkaç gün sonra kedinin resmini attı ay şok oldum mamayla nasıl toparlanmış ne sevindim 🤭 Etrafınizda verecek bebek bulamazsaniz kedilere verin gerçekten sizi de boşa gitmemiş olması mutlu eder 😍