bebegim bugun 22 gunluk oldu. son 3 gundur asagi yukari nerdeyse ayni saat araliginda agliyor. karni doyuyor tokken emmek istiyor emerkende agliyor. emzirmeyi birakiyorum aglama devam ediyo daha siddetli boyle bir iki saat ara ara susarak agliyor. sonra beyaz gurultu vs ile sallayarak uyutuyorum. Sizce bunlar kolik belirtisi mi?
ilk bebegim cok tecrubesizim yorumlarinizi yazarsaniz cok sevinirim.