Hilallll2020 Alıştırma yapmadan direk bezi çıkardığınız için şok olmuştur. Bir anda değil kademeyle yapmalıydınız. Korkuyor bu yüzde. Tutuyor. Tuttukça sertleşir canı yanar, bir daha tutar. Daha ılık,bağırsaklarını harakete geçirecek şeyler yedirin. Bence bezinj takın. Arada bir lazımlığa bezli oturtun,sonra bezsiz oturtun. Kalkmak isteyince kaldırın zorlamayın. Zamana yayın bu süreci. Sonra bezi çıkarın.