Bebeğim 6.5 aylık oldu, çok uzun zamandır uykuda besleniyor. Meme reddi ile başladı memeyi birakmak zorunda kaldım biberonu da istemiyor. Bu durumdan artık gerçekten çok yoruldum. Gündüz ac kaldığı için uyuyamıyor akşam uykuya zor geçiyor. Böyle bir durum yasayan oldu mu? Ne yaptınız, düzeldi mi ?