RavvZzaa sadece ama sadece 2 kez verdim verdiğim gün hemen başladı kabızlığımız mahvolduk! Ağlamaktan helak olduk!!! Ağlaya ağlaya bayıldık! Bizim zaten kaka yapmamız azıcık zordu hergün 6 7 kere yapıyorduk ama zorlanarak Damla bize hiç iyi gelmedi 2. Günün sonunda doktorumuza ne yapalım diye sormaya aradık ağlamasını duyunca sakın birdaha vermeyin dedi özel bir damla verdi onu veriyoruz çok şükür rahatladık!!!