Kızlar geçen sene başvuru yapip almıştım 1 kez bu sene de pandemi sosyal destek ön başvurusuna girince tekrar başvuru yapmak için süreç devam ediyor yazıyor başvuru yapamıyorum sizler nasıl 2. Kez başvuru yaptınız bilgi verirmisiniz ya da başvurmadan mi yattı para