Akan Dis cikarma doneminden sonra biberonu kabul edermi gene acaba etmezsen ben napicam surekli ek gidada olmuyor agir geliyor 😓
leynanin_pembemantosuu Akan diş çıkrma döneminde biberon emmedi beni emmedi aç açına gezdi hep 2 dişi patladı 1 haftada sonra rahatladı iştahıda açıldı biberınuda kabul etti şimdi yine dişleri çıkıyot yine aç aç geziyor yemiyor uyumuyor
Akan leynanin_pembemantosuu benimki uyuyor ama hep emzik agzinda benide emmeyi zaten 4aylikken birakmisti mamadan baska carem yok cok zordayim 😓