gzm_42 işte ben onu beceremiyorum 😀 çok sabırlıyım ama söyledikleri birikince bu sefer laf söylerim işte sonra da çok üzülürüm. Cocuk doğunca çok şey söylüyorlar ya insanlar işte laf sokacak bir şey buluyorlar. Emmiyor mu zayıf mı kel mi 😃 benim oğlumun saçı da yoktu doğduğunda kel dediler, gorumcem de pesim sıra doğurdu o sacliydi bu sefer karşılaştırma yaptilar. Çok saçma ne yani saçlı olana madalya mı veriyorlar 😃 kaderi güzel olsun sağlıklı olsun diyen yok bacım