Miniminnos canım bizde 4 ay 27 günlüğüz. 4. Ay atağı bitimiyle uyku düzeni tepetaklak oldu zaten zor düzene oturmuştu biraz da olsa 🥴gündüz uykuları kısaldı nadirdir uzun uyuması, gece uykularından ağlayarak uyanmaya başladı, yarım saatte bir uyanıyor neredeyse ve meme almadan durmuyor. Bir haftadır o kadar çok zorlanıyorum ki. Atak bitti normalde şimdi bu neyin nesi 🐣