hirosima Kızlar sıcaklıklar başladığına göre bebeklerinize aldığınız yada araştırdığınız güneş kremi varmı? Bebeklerimizin ciltleri çok narin ve az güneşte kızarmalar oluşabiliyor bu durumda ne yapmalıyız?? hadi gelisin öneriler,linkler ve fiyatlar☺️
prensinveannesininguncesi hirosima henüz almadım ama çok araştırdım içeriği en temiz mustela 130 tlydi en son baktığımda Bebeğimin cildi aşırı hassas güneşte kıpkırmızı oluyor almak zorundayım
basaktpe12 hirosima ıncıa kesinlikle geçen sene oğluma eczaneden aldım sürekli denize girdi havuza girdi şemsiyesiz oturduk Allah’a sükür yanık olmadı çok memnumun
Dehya hirosima trukid ve badger arasinda kaldım ben trukid aldim Fakat doktorlar 6aydan once onermiyorlarmis bu konuda bilgisi olan var mi
hirosima Dsey inan az önce onu baktım mühendisin oğlu sayfasında phenoxyethanol içerdiği için tavsiye edilmiyomuş😒
hirosima prensinveannesininguncesi oda titanyum içeriyo. Bitane baktım içeriği temiz çok pahalı 190 tl fln. Shoosha diye bir ürün var oda temiz yazılanlara bakarsan uygunda fiyatı. ürünler iyi gibi yorumları okurken ele ele hiç bişi kalmadı😂 kimi kokusu kötü yazmış kimi sürülmüyor yazmış😂
prensinveannesininguncesi hirosima hayır iyi araştırmanızı öneririm zararlı hiçbir kimyasal yok ayrıca koruyucu bileşenler hep organik özellikle araştırdım ki mustela her konuda bebek sağlığını ilk planda tutuyor .Siz deyince tekrar baktım içeriğinde titanyum yok bilginiz olsun 🌸
hirosima prensinveannesininguncesi Allah Allah şu mühendisin oğlu instagramda var yazmış. Bende mustelanın şampuanı pişik kremi temizleyici losyon gibi ürünleri kullanıyorum çok memnunum, hatta güneş kremide onu alcaktım kuzenim söyledi o sayfayı inceledim, yıldızlar listesinde ama titanyum var yazıyodu. Neyse biyere bağlı kalmamak lazım araştırmak için☺️ Çok teşekkür ederim öneriniz için🌼
basaktpe12 hirosima evet internete yazın ıncıa bebek güneş kremi diye çıkıyor zaten gittiğim yazlık yerindeki eczaneden aldık doğal ve çok tercih ediliyor dedi aldık hemen 80-90arası bi fiyatdı
prensinveannesininguncesi hirosima kimyamühendisianne var instagram da oraya bi bakın bence oda incelemiş 🌸
Biscolataerkegim Geçen sene Sebamed aldım beğenmedim bu sene Bioderma almayı düşünüyorum ama içeriğini araştırmaya henüz vakit bulamadım 🥴
Nrnfth hirosima Gecen sene trukid kullandik memnun kaldik bu senede alicam muhtemelen incia onuda cok duydum ikisi arasinda kalmıştım
hirosima Esrans kesinlikle genelde 1 sene yada 6 aylık kullanım oluyor ki bizim kullanacağımız en fazla 2-3 ay