Herkese merhaba 20 gün önce normal doğum yaptım . Gebeliğimin 37. haftasında aşırı bel ve sırt ağrılarım başladı. Gebelikte olan ağrılar diyerekten sabrettim fakat doğum sonrası bel ağrılarım geçmedi bıçak saplanır gibi ağrı giriyor oturup kalkamıyorum destek almadan güç kaybı yaşıyorum fizik tedaviye gittim 2 tane kortizon iğne yazdı dün ilk iğneyi vurundum henüz iyi bir etkisini göremedim. Doğum sonrası belinde problem yaşayan varsa bana fikir verebilirmi ? Ne zaman kurtulurum bu ağrıdan yaşam kalitemi fazlasıyla etkiliyor bebeğimi bile beşiğinden kaldıramıyorum tecrübeli olan arkadaşlar fikirlerinizi paylaşırmısınız