Arkadaşlar bu ay 9. Ay aşımız var. Bilgisi olan var mı ? Ne aşısı oluyor bu 6. Ayda memlekette yaptırdığım için tarihini yazmamışlar ve bilgi de vermediler. Sağlık ocağına gidip taşrihi öğrenicem . Bir de ateş oluyor mu ?çünkü Yola çıkıcaz aşıyı yaptırıp 2 gün sonra .