Fatos3506 canım minicik tüp şeklinde lavman var, hatta bebeklere de kullanılıyor. Sezaryen sonrası veriliyor genelde sıkıntı olursa diye, emzirmeyi vesaireyi de etkilemiyor. Bence vakit geçirmeden evde kendin lavman yap, sonra da sıvı beslenir bu durumu atlatırsın.