Önce suyu koymanız gerekiyor bende ilk mama koydum sonra su koydum ilk başta baktım karışınca azalıyor mama ama köpük olduğu için anlaşılmıyor şuan zaten suyu kaynatıyorum biberona koyup soğuk su koyduğum bardağın içine oturtuyorum soğuması için kaynat soğut yapmanız gerekiyor