Lidya-t çok şükür benimde fıkhı bilgilerim var senelerce diz çürüttüm o kitaplarin başında,siz boyle dediğiniz için de doğru bildiklerim değişmiş değil ,sizde rahat olun ,siz tutun ben tutmuyorum ,sizinki doğru diye de bişey yok bu arada ,benimki doğru diye bişey yoksa eğer.