Sarelinaaa Merhaba anneler güzel bı giriş yapmak isterdim ama yildim artık 2 yaşına giricek kızım 2 ay sonra hala gaz belasiyla uğraşıyoruz ya geçmedi geçmiyor biogaia kullandık metsil kullandık doğduğundan beri kimyon rezene ile kardeş olduk ek gıdaya geçişinden bu yana öğünlerini doğal zeytinyağı ile hazırlıyorum ama gram faydası yok yine yatamiyor bu çocuk normalde saatinde yatıyor çok şükür zorlamıyor ama bu gaz yzunden kıvranıyor çocuk ya bizde tek mi böyle bı durum var anlamıyorum delircem artık
BeyzaLivaLeyla Sarelinaaa kefir veriniz mi hiç çok faydalı gazı azalttığını biliyorum düzenli verseniz belki işe yarayabilir
Selcan Sarelinaaa bir doktor a götürüp başka bir sikinti var mı diye bakın isterseniz. Ama başka bir sikinti yoksa yanlış anlamayın cok fazla gaz damlası vs kullanmakta iyi değil bağırsakları tembellestirdigi için bu tarz sıkıntılar çıkabiliyor. Bununla ilgili bir kaç yazı okudum hatta doktorların bazılarıda bu konu görüşünde. Ama siz yine de doktorunuzabir danışın
Sarelinaaa NukleerBaslikliKiz ah bı bilsem çok korkuyorum bı sıkıntı mı var diye ama pandemiden ötürü hastaneye gitmeye de korkar olduk doktor da geçici bı durum olduğunu söyledi aşı zamanı gittiğimizde süt ürünleri de yapabilir dedi onları da azalttım ama bı faydasını görmedik 😐
Sarelinaaa BeyzaLivaLeyla yok kefir denemedim canım teşekkür ederim bı randevu alayım götüreyim artık mecbur kocaman olduk 😑
Sarelinaaa Selcan canm doktora da detaylı kontrol için goturemedim pandemiden ötürü evet dediğin gibi okudum bende çok mecbur kalıp aldık daha önceki doktorun tavsiyesiyle ama ondan da bı hayır görmedik
Sarelinaaa Hilaltoklucu gazı var kendini sıkıyor bacaklarını dümdüz yapıp kasarak gaz çıkarıyor . Bağırsak alesjisi nasıl oluyor peki?
NukleerBaslikliKiz Sarelinaaa Çok zor bi durum gerçekten bir an önce kurtulursunuz artık inşallah bi bilgim yok maalesef üstte kalsin💮
_mercanligunler Sarelinaaa pandemiden ötürü doktora neden gidemediniz , bu bana tuhaf geliyor, takın çift kat maskenizi eldiveninizi bi yerlere dokunmamaya çalışın, gelince de soyunur dökünür bi güzel duş alırsınız fikrimce. Allah şifa versin inşallah 🌸
Hilaltoklucu Sarelinaaa 2 ay boyunca gece gunduz ıkınıp ağlama krizlerine giren devamli gaz cikaran ama asla rahatlamayan bi bebegim vardi. Meğer bagırsak alerjisi varmış. İnek sütü protein alerjisi ve capraz alerjen nedeniyle tavuk kuruyemis dana eti… uzayip giden bi listeyle diyetteyim o gunden beri oldukca rahatladi. Bunları tukettigimde kivranmaya devam ediyor ama yemedigimde gayet rahat. Anne sutu agzindan gider gitmez sanki hemen gaz olurdu midesinde bagirsaklarinda megerse alerjiden dolayi sindiremiyormuş simdi 4 aylik olduk 6 aya kadar diyetteyiz sonrasi duruma göre değişecek.
Sarelinaaa _mercanligunler teşekkür ederim etrafta okadar çok olunca korkuyor insan sağlık ocağı hemşirelerimizden doktorumuza kadar oldu bizde tedirgin olduk inanın tek doktor değil hiçbir yere gitmiyoruz kızımız küçük diye ama artık oluru yok birazdan randevu alacagim
Mlk123 İlk defa iki yaşına kadar gaz sancısı çeken çocuk duydum. Muhakkak detaylı bir araştırma yapılmalı doktora muhakkak götürmelisiniz, pandemiden dolayı ertelediğimiz sağlık sorunlarımız daha kötü sonuçlar doğurabiliyor malesef. İnşallah en kısa zamanda atlatır yavrunuz.
Sarelinaaa Mlk123 amin inşallah Allah razı olsun önceki gösterdiğim doktor sürebiliyor bu şikayetle gelen çok çocuk var demişti bilmiyorum içim hiç rahat değil inşallah baska bı sıkıntı yoktur 17 Mayıs için randevu aldım şimdi
Lothbrok Mlk123 değil 2 yaş 30 yaşında arkadaşım var halen gaz sancısı çeken bağırsak hassasiyeti olan insanı velveleye vermeyin