Hanımlar merhaba bebeğim 5. Ayına girmek üzere ve sürekli benim yediklerini takip ediyor ağzına doğru uzatıyorum ağzını açıyor bu ayda ek gıdaya geçen var mı geçip de sorun olan oldu mu lütfen bana bir bilgi verebilir misiniz geçebilir miyim hatta bugün de bir çay kasugi yoğurt verdim ballandıra ballandira yedi resmen hatta daha da istedi ne yapmaliyim