Selam kızlar,
bebeğime 1 hafta önce kakasında kan olduğu için acile gittiğimiz doktor süt alerjisi teşhisi koydu, bugün tekrardan kan gelince kendi doktorumuzs götürdüm. bebeğimin kilo alımı iyi, bi haftada 200 gr. almış. herhangi bir huysuzluğu ve deri döküntüsü yok sadece kakada nokta nokta kanlar oluyor. diyeti bozmamama rağmende hala bazı bezlerinde olabiliyor. doktorumuz acilde yaptırdığımız kaka tahliline bakınca enfeksiyonu olduğunu söyledi. ama diyete de nolur nolmaz diye devam ediyorum. siz yaşadınız mı böyle bi durum? bilemedim ne düşüneceğimi🥺