Eşim de bende alerjik bireyleriz yani bende daha çok bi sinek ısırır izi geçmez 2-3hafta da iyileşir alerji olurum aylarca geçmez ilaç kullanırım kortizonlu iğneler kullanırım vs ..şimdi oğlum da nasıl bi önlem alabilirim onunda toza akarlara alerjisi var malum yaz geliyor başladı sinekler sinek ısırıgı için sprey alacagim fakat oda için ne önlem alabilirim birde bu spreyler yüze sürülüyor mu siz ne yapiyorsunuz incia düşünüyorum ne kullanıyorsunuz alerjilerle başımız dertte 🤦♀️o yüzden korkuyorum bilgilendirirmisiniz