Merak ediyorum 2 yaşında çocuklarınız yanyana cümle kuruyormu mesela baba geldi anne gel şunu istiyorm bunu istiyorum gibi her çocuk farklıdır biliyorum tabi ki ama oğlum yanyana kelime kurmaz baba gel der başka yok ve mesela kelimeleri yarım söyler çay dicek caaa der belki dili dönmüyor diceksinizde gel derken bile geee der yani bilmiyorm kafama takılmaya başladı herşeyi anlar bütün herşeyi bilir ama iş konuşmaya gelince susar 🤣 çoğu zaman zaten bişey anlatcak anlayana kadar kırk takla atarım çünkü başka bir dil konusuyor resmen şimdi foruma ilk girerken demiş şu kadar kelimesi olmasi lazım falan kafama takıldı