Kızlar 11 ay olacak doğum yapalı bebeğimi sadece 1,5 ay emzirebildim süttüm kesilmişti. Baazen ğöğüslerimden üstüme bulaşan ıslaklık hissediyorum ğöğüsümü sıktığımda yani sağım hareketi yaptığımda ilk olarak sarı katı birşey geliyor devam yaptığımda da susüt karışımı gibi az az akıyor. Pompa ile sağım yapmayı denediğimde yarım saate belki 10cc geliyor, bebeğime tuturmaya çalıştığımda’da tutmuyor öğürüyor. Yani şöyle yenidoğan bebeğe tutursam süttüm gelecekmiş gibi. Anlamadım bu neden oluyor bu sağım işini 1 kere denemiştim ama hala farkediyorum ki arada bi ğöğüs kısmımda ıslaklık oluyor. Ne yapmalıyım doktoruma mı danışsam? Hani ğöğüslerim de fazla şişmiyor da anlamadım ben bu işi neden böyle