Esracinar-27 Merhabalar kızlar bebeğim 3 ay 22 günlük fena bı şekilde dişleri kaşınıyor herşeyi ısırmaya çalışıyor seli de çok akıyor bı kaç haftadır böyle daha küçük diye biliyorum diş olması için normal mi sizce sizin bebisleriniz de de oldu mu bu durum ?
Busra0102 Esracinar-27 dış değil canım bizde ayniyiz 3 ay 3 günlük tutmayı bilmediği içinmiş elini ağzına almasida nesneleri ağzına atarak tanıyormuş happkids ilk açtığında aylık ve günlük gelişimleri yazıyor oradan okudum bende
Browni_61 Esracinar-27 4ay 1gunlk bebgm 2 ayliktn beri eli agzinds hepte agzi skr tutkurk yapr hersyi agzins götürmesi kesfediyodr tanimk icn agzins sliuodr norml bunlr
leynanin_pembemantosuu Esracinar-27 4 aylıkken başlıyor genelde sancılar oğlumunda 4 aylıkken başlaı 6.aya girdiği gün 1 dişi 1 hafta sonra 6 ay 1 haftalıkken 2. Dişi patlaı ama 4. Aydan 6. Aya kadar huysuz salyası akan uyumayan iştahsız bi çocuktu
Ssssraa Erken çıkaracak olabilir oğlum da tam o zamanlarda başlamıştı ama patlatması hemen olmuyor sadece rahatsızları başlayabilir😊
Esracinar-27 leynanin_pembemantosuu maşallah siz cikarmissiniz çoğu kişide duyduğum 10 aylık olanlar bile hâlâ cikarmayanlar var inslh biz de bi an önce çıkarırız çok sıkıntılı dönem gaz biter gibi oldu bu başladı şimdi de
PrensesZeynep Esracinar-27 normal canim bizimde aynıydi 3 aydan sonra başladı 6 aylik olucaz daha gelen giden yok ama sizinde yavaş yavaş artik damaklari kaşınmaya başlamıştır