Betsel 1 yaş kontrolüne gittiğimizde doktorumuz gün de en fazla 2 su bardağı kadar verebilirsin fazlası zararlı, bir gece yatmadan önce birde sabah uyandığında verebilirsin, geri öğünlerde sebze meyve vb mevsiminde ne varsa yedir ki yemek yemeye alışsın yoksa sürekli mama veya süt içmek ister ek gıdayı rededebilir dedi. Ama şuan mama kullanıyoruz çünkü oğlum sütü içmiyor nedense.