Ahhhh ben çokkk üzülmüştüm. Hatta bu üzüntüyü bırakıncaya kadar hissetmemiştim, ne var yahu bırakır güzelce beslenir ben de dinlenirim diyordum. Taa ki bıraktırana kadar. İlk gün çok ağladım inanın, beni sevmez benden soğursa dedim… hatta burada post açmıştım benden uzaklaşır mı diye. Linç bile atan gelmişti inanır mısınız, o zaman mamayla beslenenler annelerini hiç mi sevmeyecek! Diye.
halbu ki ben onu kast etmemiştim, neyse anca o durumda olan anlıyor. Seni o kadar iyi anlıyorum ki. Oğlum 19 aylıktı kestiğimde. Şuan 22 aylık ve o kadar sevecen ki ahh… gelip gelip sarılr öper yanağımı okşar. Eriyorum bitiyorum, melül melül bakar. Emzirirken bu kadar bağlı değildik, asla üzülme🌺