Niveeee aslında pek de dikkat çekmiyor gayette yakışıklı kafası pek etkilememiş.🤭 Sadece kızımın kafası düz olsun istemedim ben .he birde ortası oyuk olan yastığı kafa şekli düzgün olsun diye emzirirken bile koluma koyup öyle emziriyordum. Sizin şuan biraz düz olduğu için uzun bi süre kullanmanız gerekir düzelmesi için bi tanıdığımin bebeği düz du kafası şuan baya toparlamış belli bile olmuyor