Kizlar bugun bebegim 40 gunluk oldu yatas yatak almadim ona saf pamuktan dossek yaptim ki rahat uyusun diye yastigini falan pamuktan yaptim ama gelin gorun ki ne zaman yatagina koysam koyar koymaz sak gozler aciliyor kayinvalidem koltukta otururken yanimda rahat etsin diye babynest almisti o da elyaf Allahim ne zaman da ona koysam gayet guzel uyuyo ama elyafta yatmasini istemiyorum ilk gunden bu yana pamuk yatagina yatiramiyorum yaaa