yareninannesi888 5 aylık kızım var kolik bir bebekti artı inanılmaz huysuz mızmız kucak delisi her anımız bir kaos emzirme banyo yaptırma giydirme dışarı çıkarmak hak getire zaten bir bebek bu kadar zor olabilir mi cidden aklım almıyor rutin kontrollerine düzenli götürüyorum ekstra farklı farklı hastanelere sürekli ağlıyor mutlu olduğu zaman sayısı kısıtlı diye kaç kere götürdüm bir muayene 1.30 saat bile sürdü tahliller vs herşeyine bakıldı yani biraz huysuz bi bebek fiziksel hiçbir sorunu yok denildi aç değil gazı yok hiçbir bakımını ihmali etmiyorum neden böyle anlamıyorum dayanacak gücüm kalmadı 😔
Bireylulmeselesi02 yareninannesi888 vala benim ikizler 20 aylık oldu ben hala rahatlayamadım ve sanırım rahatlıyamıcam 🙄 cennet neden annelerin ayakları altında olduğunu her geçen gün daha iyi anlıyorum 🙏
Minik_Hanim yareninannesi888 21 aydan bildiriyorum her sey daha da zor ☹ benim kizim da koliklerin efendisiydi, unuttum valla gelen gideni aratiyor.. Simdi en azindan bıraktığın yerde duruyor ve hala bebek, tadini çıkar, zaman cok cabuk geciyor, sanki ben dogurmadim😔
Zeynepomer96 yareninannesi888 sabır kardeşim 1.5 yaşında oğlum anlattığın gibiydi 1 yaşından sonra her şey daha rahat olmaya başladı
Bgmtncr Gececek Allah in izniyle bebekken mizmiz olanlar genelde kendi kendine bagimsiz hareket ettigi zaman daha rahat oluyorlar bu birazda sizin bakis aciniza bagli eger döksün sacsin oyalansin durumundan rahatsiz olmayacak bir yapiniz varsa emekleme yurume evreleriyle rahatlarsiniz sahsen kizim cok zor bi bebekti ayni anlattiginiz gibi mızmız hicbir seyden memnun olmayan yurumesiyle rahatlamistim
Biscolataerkegim Arada yorulsam da gazı bitince çok rahat ettim şahsen. Diş, ek gıda, yürüme, sendrom bunlar bazen can sıksa da genel itibariyle halimden çok memnunum 🤩
Ballokumu yareninannesi888 sen ben misin acaba?? Uykusu gelir ağlar ama ne ağlama, bin bir güçlükle uyuturum 10 dk sonra uyanır. Uykusunu alamadığı için yarım saat geçmeden aynı döngüye gireriz. Doğru düzgün karnını doyurmaz sadece açlığını bastırır. Saati gelmeden acıkır çığlık kıyamet. Kolik, alerjik bir bebekti. Gazı bitti ama hiç bişey düzelmedi. Ne aktiftir be bişey yapacak halimiz yok. Sürekli ağlama ve yatıştırmaya çalışma halindeyiz
yareninannesi888 Ballokumu ay inanmıyorum yemin ederim benim bebeğim uykusuzluktan ölüyor saatlerce sallıyorum uyuyor Max 20 dk sürüyor geri kalkıyor 10 dk olmadan esnemeye başlıyor tekrar sallıyorum çığlık kıyamet ağlıyor uyumamak için tamam uyuma desem uykusuzluktan ortalığı yıkıyor ama ne yıkma,acıkıyor 2dk sadece emiyor o da zorla açlığı bastırınca çekiliyor şöyle kana kana içmiyor bi ağlayarak besliyorum resmen baktım emmiyor sağıp kaşıkla veriyorum nolur iç bebeğim nolur diye yalvarıyorum
yareninannesi888 Ballokumu gece 12de uyur sabah 8de kalkar yetişkin gibi, geceleri 2 saatte bir uyanıyor bide delirdim delircem ramak kaldı
GmzArl yareninannesi888 ahhh malesef bizde 5.5 aylığız ve çok mızmızız hiç yanımdan ayrılma sürekli benimle ilgilen sürekli yanımda ol diye bırakmıyor yakamı sabah kahvaltımı zor yapıyorum daha sonra akşama kadar aç duruyorum 5 dakika mutfağa gitmeme izin vermiyor vallah işimiz zor
Alp17 yareninannesi888 1 yaşından sonra daha rahat oluyor tabi bu kişiden kişiye göre değişir. Benim için problem ağlamasıydı sürekli ağlayıp mız mızlanıyordu. Şuan etrafı dağıtıyor daha çok pesinde dolanıyoruz ama onceki kadar çok ağlamıyor en azından
Momteach yareninannesi888 her dönemin zorlukları olduğu gibi her çocuğunda zorlukları var İnan.benimki uyurdu ama yemek yemezdi gibi vs.yani her çocuk farklı olur takılma çok oluruna bırak seninkide öyle 😌
GizemHazal yareninannesi888 12. aydan selam canım bir dakika oturmuyorum artık o kadar alıştım ki hep ayaktayım belimi yasladığımı hatırlamıyorum bütün gün canıma okuyor canı sağolsun oğluşumun ama en rahat zamanları daha da zorlaşıyor