Benim bebeğim de anne karnında kulakları kıvrılmış bundan dolayı kulaklarının üst tarafında sivrilik vardı doktorumuz bize 20 günlükken getirin kulak düzeltme aparatı takalım dedi. Bizde taktırdık kulakları düzeldi. Hatta normal kulaktan bile güzel oldu.
Daha ileri tarihte kulak aparatları takmak işe yaramıyor dedi doktor kıkırdak sertleşiyormuş. Max:2 aylık olana kadar takılıyor dedi. Kıkırdak sertleşmesi 3 ayda son buluyor dedi. Ne kadar erken o kadar iyi sonuç alırsınız demişti.
Sanırım alacağınız aparat işe yaramayacaktır.