Kızlar kızım 13,5 aylık 15 gün önce Desteksiz ilk adımlarını attı. Yaklaşık 5-6 adım, onun dışında tek elimizden tutup yürüyor, duvardan da destek alıp yürüyor. Şuan desteksiz 5-6 adım atıp kendini yere atıyor. Bu durum normal mi? Böyle mi başlar bebisler yürümeye ilk bebeğim birde kimseyle görüşmediğimiz için kimseye soramiyorum yardimci olur musunuz🙄🙄