Yenianne1997 Hastanenin yaptığı emzirme parası başvurusu,sizin başvuru gözükmüyor dediğiniz kısım doğum parası kısmı ,onun için başvuru yapmanız lazım .kendiniz yapıyorsunuz ya da eşiniz bebeğin kimliğiyle gidip yapabiliyor, kaymakamlık yada aile çalışma bakanlığına gidip form dolduruyorsunuz,edevletinizde başvuru gözükmemektedir dediği ödenek bu anlattığım para