İyi geceler kızlar 22 aylık oğlum var memeye aşırı düşkün bir bebekti bilenler ailemiz falan senn kesmen çok zor derdi hatta. Ne olduysa iki gündür emmiyor 4-5 gündür sürekli ısırıp gülüyordu ama iki gündür açtığımda sadece dokunuyor veya ısırıyor her seferinde ısırıyor emme sıfır böyle olması normal mi sizce bırakmak mi istiyor artık acaba sağ göğsm özellikle taş gibi oluyor ağrı yapıyor sıcak suyun altında biraz sagiyorum elle biraz sonra yine aynı ilaçla süt kesiliyorms diye duydum ama yarın öbür gün tekrar ister diye onu da aldırmadım bırakmasını da istiyodum onun uykusu benim uykum iştah vs sebeplerden iki yaşına gelecek 10 kilo hala. Allah biliyor ya çok zorladığı zamanlarda bırakırsa adak adamıştm bı kaç gün önce bu geceye geleyim nebe suresini açtım göğsümu tutarak uyudu sizce ne yapayım 🙄🙄