Geçenlerde benim de aşırı misten atağım tuttu. Emzirdiğim için ilacımı kullanamıyorum tabi. Hep parolun serumuyla geçiriyorum hamileliğimden beri. Ama acile girmek de her zaman mümkün değil. Geçen gün aile hekimimi aradım. 2 tane parolu aynı anda alabilirsin dedi. İlk defa kullandım. ( normalde bi tane alıyorum fayda etmiyordu hiç.( Yarım saat içinde şiddeti azalttı. 1-2 saate de tamamen geçti.