Kubrardvan tamamen kendi mantığımla cevap veriyorum canım,yoksa tecrübe falan değil😅sık sık kabız olduysa ondan yemiyor olabilir,gıda süreci boyunca zorlamış olabilirsiniz…birde ek gıdayı siz yemek yerken mi yiyor,ayrı mı yediriyorsunuz….yemek saatinde verirseniz siz yerken o da size özenip yer diye düşünüyorum