Ela07 Merhaba,
Yengem İstanbul’da oturuyor.
İğneada’da yaşayan babası motorsiklet kazası geçirmiş. Vücudunda kırık ve yaralar varmış, 1 gece hastanede yatıp taburcu olmuş.
Yengem gidip babasını görmek için ilgili tüm izin mercilerini aramış; fakat izin vermemişler.
Sadece 1 saat izin istiyorum diye yalvarmış, olmamış.
Hala hastanede yatıyor olsaymış izin alabilirmiş, taburcu olduğu için vermemişler.
Sanırım birinci derece yakınların vefatına izin veriyorlar sadece ya da çok önemli bir mazeret olması lazım..