Arkadaşlar merhaba 13 günlük ikizlerim var oglum 9 gun Kuvezde kaldi kızım yanimdaydi ama ilk gunler sutum gelmediginden enjektorle mama verdim sonra sütüm gelince sagip verdim meme ucum büyük geldi agzina alamadi ememedi. Oglum da taburcu olunca sagip vermeye devam ettim biberon kullandım. Simdi gun içinde deniyorum memeyi tutsunlar istiyorum ama önce cok agliyorlar tutmamak için sonrasinda da tutamadiklari için daha cok agliyorlar onlarda tutmak istiyor yani. Silikon uç denedim başarılı olamadim.
Öneriniz var mi Sütum yeterli geliyor sagip dolaba atiyorum ama emmezlerse bi süre sonra kesilcek die korkuyorum
Benim gibi olup bebegi sonradan emmeye başlayan oldu mu fikir verin bana da cok üzülüyorum:(