Freshmomy Ilkkez basıma geliyor arkadaşlar hayırlı geceler bu arada. 2 3 gündür pişik var kızımda krem kullanıyorum fakat bugün bezini açık bıraktım 3 saat sonra hiç çisini yapmadı 8 de altını degisitieuim uyumadan önce dedim 0 ıslaklık hiç yapmamıs uyuyor şimdi elimde baktım hala kuru çok mızmızdı bugün. Korkmaya başladım acaba böbreklerde mi problem yada enfeksiyon mu oldu başına gelen varsa bekliyorum burdaa
melikeeomeer Freshmomy enfeksiyon olabilir daha bugün gittik ve sabah 8 de girdiğimiz hastanede akşam 5 de çişini yaptı enfeksiyon çıktı bizde de
Ceya Freshmomy 8 saat uzun bir süre, doktora gitmelisiniz. Enfeksiyon olabilir , yetersiz beslenmiş olabilir, şuan sakin diyorsunuz gerçi bizim glob dediğimiz çişini yapamama durumu olsa ağlar huysuzlanır, bana kalırsa çok uzatmadan Doktora gitmelisiniz
Tugkaninannesi Freshmomy havalar isindi cok terliyorlar , o sekilde de sivi kaybi oluyor. Suyu da az ictiyse ondan olmus olabilir.
Eloss melikeeomeer Ben o yuzden evde yaptiriyorum ve hemen hastaneye götürüyorum . Yoksa hastanede çok zor idrar beklemek 🤦
Freshmomy Merve-miray su az icti iyi emiyor aslinda ama şükür şuan bez çişliydi ayy cok korktum yaaaa
Cgnege44 Freshmomy Havalar ısındı terliyorsa o şekilde atıyor olabilir su icirin emzirin susuz kaldıysa bezinde minik kırmızılık dahi olabiliyor
ulkercikolataligofret Freshmomy benimde 7-8. Aylarda bir kere başıma geldi tüm gün kuruydu bezi arada olabiliyor demek ki.
Freshmomy Herkesten Allah razı olsun cisini yapmış bezi ıslaktı 8 saat çokuzun bir süre çok korktum inşallah bir dahaki cisi uzamaz böyle kontrol edicem devam ederse doktora gidicez inşallah hayırlı geceler Allah razı hepinizden