Acemi_annee Kolik bebek hala gazi var hastaneye kac defa gittim hiç bisey çıkmıyo geceleri sürekli ağlıyo yapmadığım şey kalmadı sürekli su ayda geçer bu ayda geçer diye kandırdılar ne zaman geçicek Benim gibi olan varmı çok merak ediyorum