Oğlum 2 aylıkm 5 gün oldu yapamıyor bıraz huzursuz anne sütü ve mama ıle beslenıyor önceden zeytınyagı koyuyordum poposuna kulak çöpü ile uyarı yapıyordum oluyordu fakat hemsıremız öyle yapma alışır dedi doktorda 10 güne kadar normal dedı ama cocuk huzursuz 🤦🏼♀️