nurelem Bebişlerinizin alışkanlıkları var mıdır😊 Bizimkinin meşhur mavi battaniyesi var , o olmadan asla uyumaz ve ağlar, onu eline verince koklaya koklaya uyumaya çalışır ve sakinleşir kokusundan ne anlıyorsa acaba😀 Sizlerinde böyle alışkanlıkları var mı😊
bir_pasa_annesi nurelem emziksiz yatmaz eve misafir gelsin veya bir yere gidilsin (pek mümkün değil ama) asla uyumaz eve gelince uyur
SeverusSnape nurelem önceden yoktu ama 1 yaşından sonra kedi biblosuna kafayı taktı. Uyanır uyanmaz ona koşuyor “dili dili kediiii” diye. Sürekli de yanında dursun istiyor. Ona kitap okuyor, camdan dışarıyı izletiyor, hatta kendisi emerken diğer memeyi de kediye vermemi istiyor 🥲
nurelem bir_pasa_annesi bizimkide hiç emzik emmesi , battaniye emzik görevini görüyor herhalde, emziksiz çocuk çok zor büyüyormıs onu anladım😊
nurelem bir_pasa_annesi bana ilk zamanlar doktor emzik verme dedi, sonrada mama ile beslenmeye başlayınca emzik tutmadı ,tutturamadım felaket gibiydi o ilk ayları zaten kolikti , sonradan battaniyesi ne alıştı o olmadan uyumaz. Taşınırken battaniyesinş yıkamıstım 2 gün boyunca ağladı uyutamadık sonradan aklımıza geldi battaniye olmadığı için uyumadıgı😀
bir_pasa_annesi nurelem ya yerim onu ben 😁hastanede bana da dediler sezaryendan cıktım sakın emzik biberon verme meme almaz dediler tm dedim akşam oldu koridorda bunun seni yankılanıyor susmuyor mama veriyorum emziriyorum yok aglıyor sabah 5 oldu aglıyor hala dedim seninde yasagınada sana da emzik cantamdaydı zaten yıkadım veridm tuttu 2 saat aralıksız uyudu bende yattım hemen o gündür bugündür emer emzik 14 aylık olacak asla onsuz yatmaz memeyi de reddetmedi
nurelem Egemenin_Annesi benimki 11 aylık ama hiç emzik emmesi o görevi battaniyesi görüyor galiba, emzik emen çocuklara hayranım😊
Egemenin_Annesi nurelem ben dogdugu andan itibaren verdim hep mükemmel bir bulus ban göre cok sakinlestiriyor bebekleri. Oglum suan 17 aylik ama gün icinde hic emmez sadece uykuya dalarken yani insanlarin dedigi gibi „aman verme emzik birakmaz“ gibi bi durum yok 😀😀
nurelem Egemenin_Annesi ay canım bizim doktor vermeyin dedi basta verdirmedi sonradı tutmadı ama bize neler yaşattı ya emziksiz bebek büyütmek kabus gibi😀
nurelem bir_pasa_annesi sağol teyzesi😊😊😍 baslangıcımıx aynı hastaneyi inletti bende sezeryan olmuştum, 2 tane emzik götürdğm yanımda, hiç susturamadık tam emzik verecekken doktor geldi emzik vermeyin emme refleksini engeller felam dedi bizde kortkuk vermedik sonra sütüm kesildi bşberona başladık emzik tutturamadık ama sabaha kara kadar kucagımızda taşıdık susmak ne bilmiyordu sonrada battaniyeye alıştı onsuz imkânsız uyumaz😊
PembePelikan nurelem emerken mutlaka üstümdekini çekiştirip burnuna götürüyor kokluyor, neden bilmiyorum ☺️
Egemenin_Annesi nurelem bizede söyledi doktor onu vermeyin alismasin diye ama dinlemedim ben neden vermeyim ki ya bebek biseyler emmek istiyor reflex olarak sürekli memede kalana kadar emzik emsin dedim verdim iyikide vermisim hic bir yan etkisini görmedim simdiye kadar benim kardesim 4 yasina kadar emzik emdi bisey olmadi olsa ona olurdu herhalde 😂 😀
nurelem Egemenin_Annesi aklıma yanayım keşke bende vereydim dinlemeyeydim kimseyi hala emzik emmeyişinin zararlarını cekiyoruz ,
bir_pasa_annesi nurelem keşke verseydin ya Ne yapım cocuk agla agla helak oldu iyiki de vermişim valla su an rahatım oh mis
miniktosbagam nurelem emerken ayağını burnuma dayar yüzüme sürer 😅 bir de çorap giydirdiğim saniye çıkartır hiç sevmez. Hapşırınca güler, kendisinin taklit edilmesine bayılır 😁 ah güzel yavrum benim uyusun diye can atarım uyuyunca da uyansa da öpüp koklasam derim. Allah hiçbir anneyi evladından ayrı koymasın 🙏
nurelem miniktosbagam ay ne güzel anlatmıssın canım ya bütün anneler uyutana kadar canımız çıkar uyuyuncad auyansa diye öpüyoruz galiba😂😂😍😍😍 Rabbim sağlık versin bütün yavrulara inşaallah😘