Cuma gününden itibaren komple kapanma geliyor arkadaşlar .E devletten izin çıkarmanız lazım sigortanız var ise ve çalışıyor iseniz .Ben başvuru yaptım ama kabul edilir edilmez orası meçhul .Biraz karışık bir durum .Yani bir yerde çalışan insan değilseniz dışarı çıkamayacaksınız .Çalışan artı sigortası yoksa izin verilmiyor bende pek anlamadım muhasebemiz arayıp bilgilendirdi .E devlet üzerinden içişleri bakanlığına ypönlendirilip yapılıyor .İnsanlar yüzünden ne hale geldik güya komple kapandı.Biz işimizdeyiz dükkandan eve evden dükkana küçük esnafız şimdi tam kapanma olacak çok daha güzel olacak .Bizim milletimiz gerçekten aşırı cahil ve duyarsız.Kendi dışarıda olduğu halde millete laf sayan o kadar çok insan varki .Aylık Çek ödemelerim var dükkanımın kirası var ne yapacağız bilmiyorum .Genede çok şükür bin şükür diyorum bu halime bile .Evime bir ekmek götürüyorum .Çocuğum küçük haftalık mama alıyorum şimdi düşünüyorum mama parasını çıkarayım yeter ben doymasamda olur .İnşallah bu günlerde geçecek ama geride izleri hep kalacak .Rabbim çok büyük çok yüce kurban olduğum Allah .Darda koymasın kimseyi Allahım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻.Biraz uzun oldu kusuruma bakmayın nolur 🙏🏻🙏🏻