Kızlar bebeğim 2aylık öyle çok bi gaz problemi yok şükür özellikle 10gündür belli saatlerde yaptığı sebepsiz ağlamaları bıraktı gibi doğumdan beri o gaz yapar bu gaz yapar diyerek hiç bişey yemiyordm dikkat ettiğim halde yemek sonrası kimyon çayı içerim yine de ama bugün canım kurıfasülye acayip istedi ve bir porsiyon yedim yedikten sonra kimyon çayı içtim kendimi sağdım tekrar kimyon çayı içtim bundan sonra gelen süt gaz yapar mı ki ne kadar sürede süte etki ediyor ki