Kizlar iyi aksamlar bugun aşı olduk. Ancak asi sonrasi oglum bacaklarini kullanamadi. Yani ayaga kalkamiyor ayaklarinin uzerine basamiyor. Agridi belli. Ayaklarina dokunduguuz da rahatsiz oldugunu belli ediyor. Uyku hali var erkenden uyudu. Internetten baktim tatmin olmadım. Normal mi yasayan var mi acaba ?