[silindi] Mesala kızgın somurtkan vs yaptığınızda yapiyormu dil çıkardığımız da cikariyormu öldürdüğünüz de oksuruyoemu ya da kendiliğinden benim bebeğim kizdiginda bağırıyor kasları çatıyor ama pek mimik yok 6 aylık olacağız yakında
Mom070 [silindi] 6 aylıkken yapmıyordu tabii. 1 yaş sonrası genelde namaz kıldığım zamanlar önüme geçip aynısını yapmaya çalışırdı.
irva [silindi] Evet ediyor.Bugün gömleğimin düğmesini kapatıyordum.Baktım o da hemen kendi önünde ki düğmeyi çekmeye başladı.Bitane oyuncağı var sesli orada gülme sesi var o gülüşü taklit ediyor.Yanağını ısırmaya çalışıyorum aynısını yapmak istiyor hemen.😁 Çok manyak bir çocuk oldu yav.
[silindi] Mom987 Instagram’da gordumde bı fizyoterapist taklit ediyor mu yazmış altına 6 aylık yapıyor falan demiş dedim bir problem yoktur insAllah🤷
Mom987 [silindi] Bence doktorlar bile bir kalıba sokuyor bebekleri. Daha çok zamanı var belki de 1 hafta sonra taklit eder zaten 14 aya kadar zamanı var ortalama olarak
Vyildz [silindi] küçük daha canım benim kızım 8aylik daha yeni yeni dil çıkartma takliti , öksürük takliti,çığlık atma takliti yapıyor
Fulyaalinmina [silindi] evet ya bende yapmayacağını düşünüp dilimi ciksrtip puuu falan diyordum bakrim bugun dil dışarıda tuuuuu diye tukuruk atıyor herkese öpücük atmaya başladı ooo deyip şaşkın surat yapıyorum oda yapıyor ama bunları 1 hafta içinde öğrendi hiç aktif bir çocuk değildi çocuğa hergun yeni güncelleme geliyor
[silindi] Fulyaalinmina Onu benim oğlumda yapıyor çok ama ben yaptım diyemi yoksa denk mi geliyor anlayamıyorum
RuzgarMommys Ay cok komik bugün babasıyla bizi korkutuyor woowwwwgg diye ses çıkarıyor biz de ona yapıyorduk ordan taklt ediyo heralde çok komikt evde ogwgwgwg diye geziyo 😁😁